سلام دوستان
 
گوشی مجانی
سلام هدف به وبلاگ من خوش امدید هدف اصلی من از ساخت این وبلاگ فقط و فقط کمک به همسن سالهام است که دلشون میخواد یک منبع درامدی داشته باشند
 
 
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : بنده خدا

سلام دوستان

شاید تا به حال سایت ها و وبلاگهای زیادی رو در مورد کسب و طریقه ی درامدهای اینترنتی دیده باشید

واحتمالا خیلی هاتون نتونستید به این قبیل سایتها اعتماد کنید که البته حق هم دارید چون من خودم هم

نسبت به این جور سایتها اعتماد چندانی ندارم

اما خیلی وقت پیش یکی از سایتها توجه منو جلب کرد و وقتی از سایت دیدن کردم و شرایط و ضوابطش

رو خوندم حس کردم که شاید بشه بهش اعتماد کرد به همین علت ثبت نام کردم و فعالیتم شروع شد

اولش زیاد چیزی دستم رو نگرفت فقط چیزی حدود 5000ریخته شد به حسابم و شروع کردم به زیر مجموعه گیری

اما بعد ها با کمک سایت تونستم تا حدود زیادی درامد کسب کنم

توجه داشته باشید که پس از عضویت 1000تومان به حسابتان واریز میشه یعنی حتی اگه بعدا هم از

ثبت نام پشیمون شدید چیزی که از دست ندادید هیچ یک چیزی هم بدست اوردید

والا تو این دوره زمونه 1000تومان هم خودش کلی کمکه

حالا دیگه خودتون میدونید

دوست عزیز میتونی برای ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درامد اینترنتی و آدرس daramad-pol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 4325
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1